maandag 17 april 2017

SCHOOLFEEST

Voor ons ons optreden op het schoolfeest op 10 juni hebben alle kinderen een EFFEN RODE- of een EFFEN GELE T SHIRT met korte mouw nodig. Het is echt wel belangrijk dat de kleur hevig rood en hevig geel (zie afbeelding) en het t shirt EFFEN is.  Indien je echt geen effen t shirt kan vinden kunnen we ze eventueel binnenstebuiten draaien.

Kan iedereen a.u.b. TEN LAATSTE OP 19 MEI een t shirt meegeven (naam in etiket aub).
Er moet nog iets opgenaaid worden dus koop geen dure t shirt.

Ik ben nog op zoek naar SUPER DIKKE ZWARTE WOL (een 10-tal bollen). 
Wie weet waar ik daar goedkoop kan aangeraken?!

Op de dag van het schoolfeest dragen de kinderen een LANGE BLAUWE jeansbroek
en schoeisel naar keuze.
BEDANKT!!!


1 opmerking:

  1. Wij hebben geen rode of t shirt in de kast liggen maar hebben er wel goedkope online gevonden. Als er nog ouders met hetzelfde probleem zijn die graag ook eentje bestellen, geef het dan gerust even door. Het is helemaal geen moeite om er eentje extra te bestellen. Ik zou bestellen van onderstaande site:
    http://www.kiabi.be/nl/effen-katoenen-t-shirt-kinderkleding-jongens_P493951#C493940
    Dit is de link van de gele, ook verkrijgbaar in rood. Indien er dus nog mensen willen bestellen laat dan even de maat en de kleur achter en dan zorg ik er voor.
    Vraagje aan de juf: bovenstaande is een jongensmodel, ik heb ook een meisjesmodel gevonden maar weet niet of deze wel fel genoeg is?
    http://www.kiabi.be/nl/katoenen-t-shirt-met-print-kinderkleding-meisjes_P492136#C492133

    BeantwoordenVerwijderen