donderdag 8 november 2018

ZIEKE JUF.....


Hoe verschrikkelijk spijtig en lastig ik het ook vind, vooral dan voor onze twee nieuwkomertjes, ik werd geveld door ziekte en moest noodgedwongen thuis blijven.  
Niets aan te doen.
Ongetwijfeld hebben mijn lieve collega's goed voor de kinderen gezorgd, 
waarvoor mijn oprechte dank!

Ondertussen ben ik aan de beterhand.  Morgen voormiddag moet ik -samen met twee collega's van de lagere school- een belangrijke info-vergadering bijwonen in Sint Jozef Kontich maar in de namiddag ben ik terug op school en zal ik bij juf Jantine of juf Wendy assisteren.

Maandag ben ik dan terug in onze klas en hervatten we het thema "Logeren". 
Hopelijk hebben de kinderen de rest van het schooljaar een fitte en gezonde juf.

Juf Ilse


Geen opmerkingen:

Een reactie posten